4 Ekim 2007 Perşembe

Bilsen Uzaklarda...




Böyle bir şarkı vardı... Devamında da "kimler ağlıyor, gelemem sevdiğim, felek koymuyor" diye giderdi. Bir Ferdi Tayfur şarkısıydı eskilerden.
Uzaklık ile ilgili herhalde bu fani dünyada en çok şarkı yapan adamdır. Bizim ekipte böyle uzakta olunca, bir anmak lazım dedim kendi kendime. Zaten başkasına diyemem, keza kimse yok ofiste.
Yörük, Herkes Farklı Herkes Eşit kapanış toplantısı için İsveç-Malmö'de. Gülesin, Tic-Tac eğitimi hazırlık toplantısı için Almanya-Bonn'da. Nesli, Ulusal Ajans'ın "on arrival" eğitimi için Ankara'da. Ben deniz de gidiyorum. Toplum Gönüllüleri'nin 10. Gençlik Konseyi için birazdan ofisten ayrılıp Diyarbakır yollarına düşüyorum.
Bu konseyler senede iki defa düzenlenir ve tüm Toplum Gönüllüleri örgütlenmelerinden gençlerin temsilcileri katılır. 2003 Eylül'ünde 2. konseyi Bandırma'da düzenlemiştik. Ey gidi günler diyor, herkese selam ediyorum.

Hiç yorum yok: