18 Mayıs 2008 Pazar

Kısa Dalga!!!


Yavaş yavaş bitiriyoruz demek isterdim. Sonra da "neyi" diye sormak. Kısa Dalga 3 aydır devam eden atölyelerini yavaştan tamamlıyor. Son 3 hafta. Amma velakin... Son 3 gün görmeye değerdi. Ne kadar anlatılabilir bilmiyorum. Bundan sonrasına bakmak gerek.
16 Mayıs Cuma akşamı Kağıthane Sadabad Sahnesi'nde tiyatro atölyesinin oyunu vardı. Ama ne oyun. Boş yerlere sandalyelerin çekildiği tıklım tıklım bir salon, 11 hafta gibi bir sürede birbirlerini hiç tanımayan gençlerin, senaryosundan kostümüne herşeylerini kendilerinin hazırladıklar bir performans, zaman zaman ağlayan zaman zaman da gülen izleyiciler...
17-18 Mayıs günleri Feshane'de Eyüp Belediyesi tarafından düzenlenen gençlik şenliğindeydik. İlk gün sirk oyunları atölyesi gençleri şenlik ziyaretçilerine bildiklerini öğrettiler. İkinci gün ritim atölyesi sahnede harika bir performans sergiledi. Gösteri bittiğinde, elimde kamera sahneden uzaklaşırken izleyiciler de dahil herkes sahneye çıkmış göbek atıyordu. Görsel sanatlar atölyesi şenlik alanında hazırlanmış olan panoya gün boyunca grafiti yazdılar. Şimdi nerede sergileyeceğimize karar vermemiz gerekiyor. 3 günün de tek bir ortak noktası vardı. Gençler. İnanınca, keyif almak olunca aslolan, samimi de olduktan sonra bu hayatta herşey olur. Hem de en iyi olur. İş olsun diye yapınca iş olur, neden yaptığını düşünüp her seferinde cevabınla yol alırsan da bu olur işte. Kısa Dalga.
Cuma akşamı oyundan sonra fazla abartıyorum bu kadar duygulanıp gururlanmaya ne gerek var dedim. İyi insanlarla iyi şeyler yapıyoruz. Başka ne olabilirdi ki...
Bu tayfayla son 3 hafta. Kendilerinin düzenleyeceği şenlikle 3 ayı noktalıyoruz. Yazın, yeni eğitimler, atölyeler ve hatta projelerle devam edecekler. Takipte kalınız.

1 yorum:

∂sLI dedi ki...

görmedim yazılanları..

okudum şimdi..

görmüş gibi oldum..

yüreklere sağlık..