16 Ekim 2008 Perşembe

...Dört Yaklaşık Sonuç 6 Puan!


Bugün duramadım nerde bolg varsa yazayım dedim. Sıra geldi GÇB'ye.
İşler güçler mi nasıl? Nasıl olsun, bildiğiniz gibi. Yeni ne var diye düşünüyorum...İyice düşünmek lazım malumunuz biz bu aralar çok Kısa Dalga olduk, hayatla bağımız şu ara Kısa Dalga'dan geçiyor.
Adrese Büyüteç tayfası, mercekgillerle birlikte, yeni gönüllülerle ne yapsak nasıl yapsak peşinden Samsun'a gitti. TOG tayfası bu sene sahada Adrese Büyüteç'le... Hadi bakalım hayırlı olsu.Kısa Dalga coşcoş yani bildiğiniz KIsa Dalga, inanmazsanız burdan bakın. Albümü var artık!
Hmm bir de bu sene Bil201'in öğrencilerinin zehir gibi olduklarıyla ilgili söylentiler dolaşıyor etrafta. Valla bravo gençlere. Ofiste, araştırma barınma gençler gönüllülük gibi bir takım kelimeler pek popüler bu ara. Sosyal Bütçeyi İzliyoruz tayfası tam hız devam. Çok takdir ediyorum kendilerini, yağmur çamur demeden düzenli toplanıyorlar. Sen bir kere de aksat şu toplantıları. Çalışmanın detayını http://genclik.bilgi.edu.tr/ 'den öğrenebilirsiniz. GePGeNç kitap bitti bitecek. Yarın güzel tasarımcımız B Planı Pelin'le toplantı var. Ofis bir gaz görsel işlere sardı efendim bu aralar. Fotoğraf öğrenmek için Yeşil Ev'e gidenler mi istersiniz, bilgisayarına yeni programlar yükletip afiş tasarımı yapanlar mı yoksa movie maker kasıp ellerindeki ham görüntüleri montajlayanlar mı? Siz karar verin bizim ofiste hepsi mevcut. Becerikli çocuklar hepsi. Kıvırdılar bence bu işi. Helal olsun. Gençlik çalışması dediğin böyle yenlikçi, böyle zamana ayak uydurabilen öğrenmeye açık...... üüühüüüü üüü diye uzar gider. Hiç gerek yok. Eğlenmek için yapıyoruz. Yine yaparız.
Çok seviyoruz. Çaya da bekleriz.
(Nesli)

2 yorum:

kral oyun dedi ki...

Güzel yazı olmuş...

By dedi ki...

ben bişi anlamadım 0_o